loading...
پخش زنده آخرین خبر ورزشی تراکتور
سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 83 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

مدافع وسط فصل قبل تراکتورسازی پس از حضور ۲۰ روزه در ترکیه به کشور بازگشته و حالا در شیراز استراحت می‌کند و منتظر است تیم جدیدش مشخص شود. با فرشید طالبی پیرامون مسابقات جام‌جهانی، تراکتورسازی و… گفت‌وگویی انجام دادیم آن هم در شرایطی که نامه‌ای از قول او با محتوای خداحافظی با تراکتوری‌ها منتشر شده است. حرف‌های فرشید را بخوانید:


مدافع وسط فصل قبل تراکتورسازی پس از حضور ۲۰ روزه در ترکیه به کشور بازگشته و حالا در شیراز استراحت می‌کند و منتظر است تیم جدیدش مشخص شود. با فرشید طالبی پیرامون مسابقات جام‌جهانی، تراکتورسازی و… گفت‌وگویی انجام دادیم آن هم در شرایطی که نامه‌ای از قول او با محتوای خداحافظی با تراکتوری‌ها منتشر شده است. حرف‌های فرشید را بخوانید:

گفته می‌شود نامه خداحافظی‌ات از تراکتورسازی منتشر شده است، درست است؟

صدبار گفته‌ام بنده هیچ صفحه مجازی ندارم و چندین بار هم به آنهایی که از قول من اخبار کذب منتشر می‌کنند هشدار داده‌ام. این بار ماجرا را به پلیس فتا هم گزارش دادم و رسما در این خصوص شکایت کردم. متأسفانه آقایان از حد و مرز خودشان خارج شده‌اند و هر خبری دلشان می‌خواهد از قول من منتشر می‌کنند از این رو به شدت پیگیر ماجرا خواهم بود. اتفاقا یک سایت رسمی دارم اما فرصت نمی‌کنم آن را به روز کنم.

آیا با مسئولان باشگاه تراکتورسازی مذاکره کرده‌ای؟

اصلا! بنده در شیراز هستم و اخیرا مذاکره‌ای با تراکتوری‌ها نداشتم. کاملا معلوم است تا زمانی که مطالبات ما از بابت فصل قبل پرداخت نشود نمی‌توان پای میز مذاکره رفت. در فصلی که ما قهرمان شدیم چنین حال و روزی داریم و معلوم نیست طلب ما را چه کسی باید بدهد. چطور می‌توان با این وضعیت به مذاکره با تراکتورسازی امیدوار بود و برای فصل جدید نقشه کشید!

با استقلال و قلعه‌نوعی چطور؟

با استقلالی‌ها هم شخصا هیچ مذاکره‌ای نداشته ام اما یکی از دوستانم هست که درخصوص تیم جدیدم مذاکراتی با برخی تیم‌ها داشته است اما باور کنید خودم هم نمی‌دانم چه خبر است. با این حال کاملا طبیعی است که بازیکنان در تیم‌های بزرگ پایتخت بیشتر از سایرین به چشم بیایند و من اگر در یکی از دو تیم بودم راحت به پیراهن تیم‌ملی می‌رسیدم.

در ترکیه چه خبر بود؟

خبر خاصی نبود و من در یک آکادمی تمرین می‌کردم که بازیکنان گالاتاسرای و فنرباغچه آنجا می‌آمدند. تمرین‌های خیلی خوبی را برگزار کردیم.

لیگ چهاردهم را چطور می‌بینی؟

فقط از مسئولان خواهش می‌کنم با باشگاه‌هایی که بدهی‌شان را پرداخت نکرده‌اند برخورد شود و نگذارند آقایان الکی اول فصل به بازیکنان وعده و وعید بدهند و آخر فصل نتوانند وعده‌های خود را عملی کنند.

آینده تراکتورسازی را چطور می‌بینی؟

مردم تبریز خیلی با فرهنگ و فوتبالدوست هستند و از مسئولان تراکتور می‌خواهم شادی و دلخوشی تبریزی‌ها را از مردم نگیرند و نگذارند تیم تراکتور به حاشیه برود و از صلابت خود به دور شود.

برسیم به جام بیستم، با شروع مسابقات جام‌جهانی چه حس و حالی داری؟

همه فوتبالدوستان دنیا برای شروع مسابقات جام‌جهانی لحظه‌شماری می‌کردند و مسابقات جام‌جهانی را حتی غیرفوتبالی‌ها هم دنبال می‌کنند چه رسد به ما که ورزشکار همین رشته پرطرفدار هستیم. به نظرم برزیل تیم خوبی در این جام دارد فقط بازیکنان این تیم کم‌تجربه‌اند و دلیلش هم این است که در ۲۰ دقیقه اول بازی استرس داشتند. نکته‌ای که در این خصوص دوست دارم بدان اشاره کنم همین است که وقتی بازیکنان برزیل با آن عظمت و جایگاه در جام‌جهانی استرس دارند، تکلیف سایرین مشخص است. به هر حال برزیل نمک این جام است و من خوشحال شدم که این تیم مقابل کرواسی برنده شد.

به نظرت بازیکنانی که اکنون در برزیل حضور دارند تا چه حد احساس شعف می‌کنند؟

به نظرم اکنون خوشبخت‌ترین بازیکنان جام در برزیل هستند البته در اکثر تیم‌ها بازیکنان آماده و فنی به برزیل رفته‌اند اما در ایران شرایط فرق می‌کند. خلعتبری دوست عزیز من بود که بی‌رحمانه از پرواز برزیل جا ماند. شاید فقط تیم‌ملی ایران است که به دلایل غیرفنی و حاشیه‌ای هم بازیکنانی در برزیل دارد و الا اگر خلعتبری از بعد فنی مشکلی داشت به ۵۰ اردوی تیم‌ملی دعوت نمی‌شد. واقعا خلعتبری بازیکن منحصر به فردی است و در ذوب‌آهن هم دیدید که چطور در لیگ قهرمانان آسیا می‌درخشید. به هر حال باید به نظر کی‌روش احترام گذاشت و امیدوارم تیم ما در برزیل موفق باشد.

بازی با نیجریه را چطور می‌بینی؟

به نظر من طبق اخبار واصله ملی‌پوشان در این جام روحیه بسیار خوبی دارند و توقع مردم از تیم‌ملی هم معقولانه است. در فوتبال کار نشد ندارد و بالاخره ما هم باید روزی از گرو‌ه‌مان صعود کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 4,477
  • بازدید کلی : 16,235