loading...
پخش زنده آخرین خبر ورزشی تراکتور
سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 91 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
محمد ابراهيمي اين روزهايش را به دور از تبريز سپري مي‌کند اما ته دلش آشفته است و کمي هم دلگير از اتفاقاتي که اواخر فصل قبل برايش افتاد!

محمد ابراهيمي اين روزهايش را به دور از تبريز سپري مي‌کند اما ته دلش آشفته است و کمي هم دلگير از اتفاقاتي که اواخر فصل قبل برايش افتاد!

نگران انتخاب سرمربي و طولاني شدن اين پروسه و دلخور بابت جريمه 150 ميليوني!

او که تا چندي پيش سکوت کرده بود، در گفتگو با 90 از دلخوري ‌هايش گفت و اينکه منتظر است هر چه زودتر تکليف سرمربي تيم روشن شود.

گفتگوي ما را با F14 بخوانيد تا بدانيد او همچنان گزينه اولش را براي ادامه فوتبال تراکتور مي‌داند.

90: آقاي ابراهيمي مدتي است که سکوت کرده‌اي!

صحبتي ندارم. ترجيح مي‌دهم در اين شرايط چيزي نگويم. بايد زماني صحبت کني که بداني فايده‌اي دارد. شرايط خوبي در باشگاه وجود ندارد و حاصل آن نگراني مردم و بازيکنان است.

90: مهمترين مسئله اين روزهاي باشگاه، انتخاب سرمربي است.

من فکر مي‌کنم باشگاه زمان زيادي را در اين زمينه از دست داده است. هر روز در رسانه‌ها صحبت از يک گزينه است. اسم‌هاي زيادي مطرح مي‌شود ولي هنوز هيچ خبري نيست و سرمربي انتخاب نشده است.

90:‌اما ظاهرا گفتگوها با برانکو نتيجه داده!

به هر حال اميدوارم هر چه زودتر اين قضيه ختم به خير شود تا تيم از بلاتکليفي رهايي يابد. تا زماني که مربي انتخاب نشود، وضعيت تمديد قرارداد بازيکنان نيز مبهم خواهد بود. همه اينها به بروز شايعات کمک مي‌کند و تيم ناخواسته به حاشيه مي‌رود.

90: فکر مي‌کني برانکو انتخاب خوبي براي تراکتور باشد؟

اين را بايد از مديران باشگاه بپرسيد. کساني که مربي را انتخاب مي‌کنند قطعا ملاک و معيارهايي دارند و براساس آن با مربي موردنظر مذاکره مي‌کنند.

90: برانکو شخصيت يخي دارد و اين موضوع مي‌تواند در تبريز برايش يک نکته منفي باشد. قبول داري؟

از الان نمي‌توان قضاوتي در اين مورد کرد. تا او در شرايط قرار نگيرد، نمي‌توان راجع به عملکردش پيش‌بيني کرد. قطعا او از حساسيت‌ها و جو موجود در تراکتور آگاه است. او با فوتبال ايران غريبه نيست و به شور هواداران تراکتور واقف است.

90: به نظر شما سبک فوتبال کروات‌ها در تبريز جواب مي‌دهد؟

چه بگويم؟! پاسخ به اين سئوال جز حاشيه هيچ چيز ندارد. اگر بگويم بله يک سري انتقادات مطرح مي‌شود و اگر هم بگويم نه، برخي ديگر مرا به سياه‌نمايي متهم مي‌کنند. آرزوي قلبي من موفقيت تراکتور است. حالا با هر مربي که مي‌خواهد باشد.

90: مهمترين چالش برانکو در تبريز ماندن زير سايه توني است. قبول داري؟

هر مربي ديگري که به تبريز بيايد با اين مشکل مواجه خواهد بود. بايد قبول کنيم مردم توني را دوست دارند ولي اين هميشگي نيست. اگر مربي بعدي بتواند نتايج خوبي کسب کند و فوتبال تماشاگرپسندي ارائه دهد قطعا مي‌تواند حمايت مردم را داشته باشد.

90: اما جلالي توانست تيم را به صدر جدول ببرد ولي هيچگاه رابطه خوبي با هواداران نداشت.

جلالي زحمت زيادي براي تراکتور کشيد. او هيچگاه با لحن بدي با کسي صحبت نکرد ولي روحيه کنار آمدن با حاشيه‌ها را نداشت.

90: راستي خبر داريد که آقاي آذرنيا هم استعفا داده؟

ديروز شنيدم که ايشان قصد کناره‌گيري از تيم را دارند. آقاي آذرنيا زحمات زيادي براي تيم کشيده و ارتباط خيلي خوبي با همه بچه‌ها دارند. البته هر کس ديگري که سرپرست تيم شود برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم ولي از تجارب آقاي آذرنيا در پست‌هاي ديگر هم مي‌توان استفاده کرد.

90: براي فصل آينده تماسي با شما گرفته نشده؟

متاسفانه نه! وقتي تکليف سرمربي تيم مشخص نيست هيچ بازيکني هم نمي‌تواند براي ماندن و رفتن تصميم بگيرد. من هميشه و همه حال اولويتم تراکتور بوده و هست ولي هيچ کس تاکنون تماس نگرفته.

90: هواداران نگران تمديد قرارداد بازيکنان هستند.

90 درصد از بازيکنان تراکتور قراردادشان با تيم به پايان رسيده و با هيچ کس از آنها هم تماسي نگرفته‌اند. همه بازيکنان از تيم‌هاي ديگر پيشنهاد دارند ولي خيلي‌ها به حرمت تراکتور پاسخي نداده‌اند و اولويتشان تمديد قرارداد است. خوب است که مسئولان تراکتور هم اقدامات جدي‌تري در اين مورد داشته باشند.

90: موفق به تسويه حساب بابت قرارداد فصل قبلت شده‌اي؟

خير من حدود 37 درصد از قراردادم را دريافت کردم و بابت الباقي قراردادم ريالي دريافت نکردم. البته بازيکني نبوده‌ام که بخواهم با تراکتور در مورد پول حرف بزنم. هيچ وقت عشقي که به تراکتور ومردم تبريز دارم را به پول نمي‌فروشم.

90: براي همين است که بابت جريمه 150 ميليوني است اعتراض نکرده‌اي؟

چه بگويم؟ چرا بايد بابت کاري که نکرده‌ام جريمه شوم؟ من هيچ وقت قصد حاشيه‌سازي براي تيم را نداشته‌ام. وقتي مي‌بينم خيلي بهتر از ديگران تمرين مي‌کنم چرا نبايد بازي کنم؟ مي‌توانم روي نيمکت بنشينم و آخر فصل هم پولم را بگيرم ولي هدفم اين است که در تراکتور مثمرثمر باشم تا پولي که از اين باشگاه مي‌گيرم حلال باشد.

90: واقعا هيچ تلاشي براي گرفتن تخفيف نکرد‌ه‌اي؟

نه هيچ صحبتي نداشته‌ام. شايد در آينده بخواهم کاري در اين مورد کنم.

90: شنيده‌اي که رودگوليت هم يکي از گزينه‌هاي آقاي نظمي بوده؟

واقعا باشگاه اينقدر پول دارد که بتواند چنين مربي بزرگي را جذب کند؟

90: نداشته که مذاکرات در همان گام اول به بن‌بست خورده!

اميدوارم بابت جذب سرمربي پولي صرف کنند که بعدا حاشيه‌ساز نشود!

90:يعني چقدر؟

اگر براي جذب سرمربي بيش از توني صرف کنند، حرف و حديث زيادي به وجود مي‌آيد. هوادارانشان مدعي مي‌شوند اگر باشگاه اينقدر پول داشت، چرا توني را حفظ نکرد؟ واقعا اميدوارم اين قضيه هر چه زودتر ختم خير شود.

90: و حرف پاياني؟

توني شناخت خوبي از تراکتور و هواداران داشت حالا که قرار است مربي ديگري بيايد بهتر است هر چه زودتر اين اتفاق بيفتد تا با تمرينات بيشتر مربي آينده با جو تيم و شرايط هواداران آشنا شود. البته مي‌دانيم هيچ کس به اندازه آقاي نظمي تحت فشار نيست و همه تلاشش را به کار بسته که تراکتور از بلاتکليفي خارج شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 4,544
  • بازدید کلی : 16,302